Innovitapodcasten

Lyssna på elever, lärare och ledningen som berättar om Innovitaskolan utifrån sitt perspektiv.

Vi på Innovitaskolan gillar att utforska och testa nya saker. Nu prövar vi formatet podcast och släpper, till en början, tre avsnitt.

I Innovitapodcasten kommer vi att lära känna några av Innovitaskolans elever och medarbetare samt fördjupa oss i deras kompetenser. Hur kan det vara att studera som elev på Innovitaskolan eller arbeta som skolchef och behöva ta viktiga beslut för flera skolor och dess elever?

Lyssna på Benjamin Barkijevic, elev i årskurs nio på Innovitaskolan Momentum, läraren Miro Unic samt skolcheferna Sandra Richter och Cristine Lysell för att få en inblick i hur det kan vara att studera eller arbeta på Innovitaskolan.